RSS

Review Covergirl Lipstain

      Heeeey, scumpilicelor :)
      Acum ceva luni mi-am cumparat 2 lipstain Covergirl si anume: nuanta 405-Berry Smooch si nuanta 430- Coy Coral. Am intrat asta seara pe site-ul de la Covergirl si sunt complet alte nuante. Insa, daca va intereseaza sa cumparati, gasiti aici:
http://www.okazii.ro/catalog/58324449/cover-girl-outlast-lipstain-ruj-efect-tatuaj.html
si aici:
http://lianabazar.blogspot.com/
      Am folosit acest lipstain destul de des, in special 405.L-am folosit singur sau ca baza pentru ruj. Rezista aproximativ 2 ore insa, cel putin in cazul buzelor mele, se strange cumva si apare mai intens pe conturul buzelor. Are un miros de fructe de padure si dupa ce il aplici, simti ca si cum ceva se usca pe buze, dar NU are efect de a le usca. Sper ca ati inteles ca am vrut sa spun :)). Ca o alta informatie ar fi ca 405 l-am folosit de maxim 30 de ori si a inceput deja sa se uste, se formeaza mici coagulari de substanta si e destul de enervant. In schimb, 430 e in aceeasi stare ca atunci cand l-am luat fiindca l-am folosit de maxim 5 ori. Stiu ca e un review scurt insa nu am mai multe de spus despre el.
Mai jos sunt niste poze cu produsele :


In ultima poza, prima imagine e evident cea in care nu am nimic pe buze, cea de-a doua in care m-am dat cu un strat iar in cea de-a treia, cu 2 straturi. Pe buza de jos sunt data cu 405, se vad punctuletele de produs stranse si si-a pierdut intensitatea. Pe brat, primul e 405 iar al doilea 430 si din nou, se observa diferenta.

In concluzie, nu imi pare rau ca mi l-am luat dar nici nu cred ca o sa il mai cumpar. O sa trec la cel de la Max Factor, sa vad cum e :). Asta daca nu cumva imi cumpar Sleek Pout Paint :)

Pupiceeeeeeeeeei

5 zambete scrise:

Rebecca spunea...

ar fi super daca nu s-ar sterge de pe buze asa repede!

Andra Popescu spunea...

Da, ar fi super, mie imi plac pentru ca nuanteaza buzele si chiar nu pare ca ai fi data cu ceva :P

Andra Popescu spunea...

Da, in descrierea lor se specifica faptul ca dureeeeeeeeeeeeeza... dar nu prea dureaza :)

Carmen O spunea...

imi plac lip stain-urile...nu am decat pe cele de la Oriflame...dar usuca buzele ingrozitor...vreau si altele...

Andra Popescu spunea...

da... am citit la Chocolate pe blog ca cele de la Elf nu usuca :-?? cand o sa mai fac comanda la ei, o sa imi iau si eu unul, sper sa fie bun :)

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete