RSS

Corpse Bride Halloween Make Up

Heeeeey, dragutele mele :) Astazi fac o postare cu un machiaj care mie mi-a placut mult. Este vorba despre Corpse Bride, un personaj creat de Tim Burton. Desi in postarea de mai jos v-am aratat 2 dintre machiajele cu care am participat la concursul organizat de Pixie, Pinkie si Cosmetic Style, ieri in timp ce imi faceam machiajul si mai luam pauza am vazut ca s-a prelungit termenul in care puteam trimite machiaje (pana la 18.00) asa ca la 17.20 terminasem si machiajul si pozele si le dadeam Resize in Photoscape (pozelor :P ) ca sa le trimit in timp util. Iar aseara pe la 23.00 am avut o mare bucurie, am luat premiul I la concurs, am avut parte de un feedback minunat si zambeam in continuu :D. M-am bucurat pentru fiecare Like si fiecare comentariu, asa ca va multumesc din suflet! Si le multumesc lui Pinkie, Pixie si Ginei pentru faptul ca mi-au adus o asa mare bucurie :*:*:*

Ieri, era gata machiajul, mai trebuia doar sa aplic genele false si am inceput cu cele de jos. Aveam un set de gene de plastic, mari si exagerate, perfecte pentru a crea ochi mari, papusa style :P. Am pus-o pe prima, iar apoi pe a 2a am pus lipici si o tineam in penseta, asteptam sa se mai intareasca lipiciul si am simtit ca a cazut din penseta si nu am mai gasit-o nici pana in ziua de astazi... :))) Nu stiu ce s-a intamplat cu ea dar sigur o sa ma amuz cand o sa o gasesc :P

Machiajul l-am facut cu ajutorul tutorialului lui Petrilude. Daca o sa va uitati la tutorial, veti vedea ca el foloseste ca baza Face Paint alb. Eu nu am avut din pacate, spun din pacate fiindca ar fi fost mai usor de facut. In schimb, m-am dat cu un fond de ten care era mai deschis decat nuanta tenului meu. Apoi am luat o pensula de fata pe care o tineam stransa intre degete si luam fard alb cu ea iar apoi il foloseam pe fata ca o pudra. Am insistat pe centrul fetei, fiindca zona aceea ramane alba in final :).

Apoi la ochi,ca baza, am folosit nuanta de albastru din paleta de primere Sleek, insa voi puteti folosi orice, chiar si un creion albastra. Apoi am folosit 3 farduri albastre din  paleta de 120 si unul negru, am uitat sa il notez pe poza insa este al treilea de la dreapta la stanga :). Nu va descriu ordinea fiindca aflati din tutorial, in principiu, pe cel mai deschis si metalic il aplicati pe toata pleoapa creata, apoi in margini adaugati nuantele de albastru inchis si la final negrul-gri, pentru a crea efectul de adancime :)

In mijlocul pleoapei am adaugat un fard alb, metalic, cu sclipici, cum vreti sa ii spuneti :) Eu am folosit albul din paleta PPQ Sleek insa voi puteti folosi orice alb de acest gen :)

Apoi cu multa rabdare si cu nuantele de albastru (exceptandu-l pe primul, cel metalic, deoarece vrem un aspect mat al fetei) am inceput sa conturez fata. Conturarea o personalizati. Eu, spre exemplu, avand fata patrata am insistat pe maxilare, pentru a aduce forma spre oval :). Trebuie sa aveti mana usoara si sa aveti rabdare, dar e distractiv, fiindca incet incet te transformi intr-un omulet albastru :D. Apoi am aplicat blush-ul, un blush fuchsia, dar care la acest machiaj s-a potrivit perfect, fiindca este un machiaj teatral :). In poza, am x-uit albul pe care l-am folosit; motivul pentru care l-am ales a fost pentru ca avea pastiluta mai mare si imi era mai usor sa iau fard pe pensula, dar este un alb mat :)
Mi-am aplicat apoi genele false, mi-am conturat buzele, m-am dat cu gloss si cam asta a fost tot :D. Va las cu pozele :)










Sper ca v-a placut postarea de astazi :) Astept cu nerabdare comentariile vostre :) Va imbratiseeeeeeeeeeez

31 zambete scrise:

Ioana Dumitrache spunea...

Mi-a placut la nebunie!! Si eu tot Corpse Bride as fi vrut sa ma costumez anul acesta, dar Smurfette a castigat! Te pup!

dorina spunea...

Superb!!! Felicitari!

Andra Popescu spunea...

ma bucur mult ca ti-a placut :D Si Smurfette o sa fie super cute and super blue :)) >>>>>>:D<<<<<<<

Andra Popescu spunea...

Multumesc mult, Dorina :*:*:*

Lili spunea...

Foarte foarte foarte fain! Bravo de o mie de ori, mai ales ca te-ai descurcat perfect cu ce aveai :P Imi suna foarte cunoscut :D Te felicit si keep up the good work, I'm very happy for you! :*

Andra Popescu spunea...

Multumesc, Lili! De Halloween oricum o sa folosesc tutorialul tau sa ma fac Hot Goth Girl :)))) Sper sa imi iasa :D. Iti multumesc pentru fiecare cuvintel frumos, desi nu ne-am intalnit ever si suntem departe, eu te simt aproape si ma bucur >:D<

JullyWithLove spunea...

ce tare :X

IuliaFratieanu spunea...

Felicitari!
Esti foarte talentata :*

MariaManea spunea...

Super!AI meritat castigul!

Corina's Makeup Playground spunea...

Machiajul asta n-a fost pe lista mea anul asta pentru ca nu m-a atras prea tare, dar cand il vad la tine incep sa regret ca nu l-am incercat si eu. Felicitari, ti-a iesit foarte tare!:)

Dark_fantasy_love_mistery spunea...

A fost superb.
Preferatul meu din cele care le-ai facut.
Felicitari:*.

pixie spunea...

meritai scumpo esti foarte talentata :*

Andra Popescu spunea...

Multumesc :* ma bucur ca iti place :)

Andra Popescu spunea...

Multumesc, Iulia :) Si tu esti foarte talentata :*:*:*

Andra Popescu spunea...

Multumesc Maria :*

Andra Popescu spunea...

multumesc, Corina :*. Inca mai ai timp sa il incerci :D

Andra Popescu spunea...

ma bucur mult ca iti place :*

Andra Popescu spunea...

Multumesc, Pixie Wixie :D Si tu esti super talentata, dar stiai deja asta >:D<

v_tina spunea...

ce dragut a iesit

Andra Popescu spunea...

Multumesc :*

Alexandra spunea...

Superb look-ul! Super,super!Felicitari pentru premiu.Meriti din plin!
>:D<

Oannaw spunea...

Imi placee!

Andra Popescu spunea...

Multumesc mult, Alexandra :*:*:*

Andra Popescu spunea...

Maaaa bucur! :)

Gya spunea...

super ti-a iesit

Andra Popescu spunea...

Multumeeeeeeesc :*

Sunt Frumoasa spunea...

E cu siguranta cel mai frumos machiaj de halloween ever.
Felicitari!

Andra Popescu spunea...

Ce ma bucur ca iti place!! Si m-am bucurat mult si acum cateva minute cand ai dat like pe facebook la Happy Place... Multumesc >:D<

Sunt Frumoasa spunea...

:*:*

Calin Andreea Daniela spunea...

Ma imbratisezi cand n-o sa ma mai speri:((. Vreau la mama! :((.Lasand gluma la o parte, ti-a iesit excelent :*:)

Andra Popescu spunea...

Multumesc mult, ma bucur ca te sperie :)) :*

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete