RSS

Halloween Party :D

Heeey, dragelor dragutelor :) Eu am sarbatorit Halloween-ul aseara, m-am machiat pe mine, pe prietenul meu si pe inca doi amici :). S-a intamplat un lucru super frumos, a venit o fata la mine, Dora, sa imi spuna ca ii place blogul meu, yeeeey :). Ea isi facuse un machiaj inspirat de draga noastra, Lili. yeeeeey ;)). La fel ca si mine :D. Yeeeeey :)). Iar al prietenului meu, Durdu, este inspirat tot de la Lili in combinatie cu Petrilude si cu inspiratia mea de moment, plus muste din Auchan. Va las cu pozeleeeeee :D





















M-as bucura sa citesc parerea voastra, va plac machiajele, nu va plac, va plac pozele, nu va plac, etc :). Si daca mergeti la petrrecere asta seara, va urez distractie placutaaaaaaaa >:D< De abia astept sa va vad costumasele si machiajele :D va imbratiseeez

16 zambete scrise:

DeeaBalgaradean spunea...

UAU UAU UAU UAU UAU!!! Bravo Andra, foarte frumos ti-au iesit toate! Al tau e favoritul meu, esti superba, iar apoi imi place mult al prietenului tau, arata foarte real :p Am sa dau share pe Facebook :p

dalyda spunea...

super!

Andra Popescu spunea...

:D Multumesc mult, frumoasa talentata >:D< Si mie imi plac mult ale tale, la cat esti de frumoasa si ce ochi frumosi ai >:D<

Andra Popescu spunea...

>:D<

Costin Moraru spunea...

machiajele sunt grozave! foarte reusite! :)

Cu drag,
Costin M. | http://costinm.com

Andra Popescu spunea...

Multumesc mult, Costin :) Apreciez >:D<

Costache Lavinia-Monica spunea...

ce amuzante sunt fotografiile:)) Au iesit foarte frumos machiajele:) felicitari, esti foarte talentata:)

Chocolate22 spunea...

Unde ati fost? Noi acum am venit din Unirii. Dorm putin si ma duc la lucru.

diana spunea...

foarte tareeee...like like like:*:*:*:*

Andra Popescu spunea...

Hihi, ma bucur ca iti plac :* Multumesc mult >:D<

Andra Popescu spunea...

Am fost in Daos, dar vineri spre sambata am fost :) >:D<

Andra Popescu spunea...

ma bucur ca iti plac, Diana :*:*:*

Lili spunea...

Aratati demential! Love it si mutumesc pt recrearea lookului Goth de la mine >:D< Si mersi fetei care s-a inspirat din zombie-ul meu, awesome! Durdu arata chiar foaaaarte tare, great job :D O sa apareti si pe fetele, neaparat vreau sa fac un post :P

Andra Popescu spunea...

Ma bucur super mult ca iti plac machiajele! La cat te-ai straduit anul asta la machiajele de Halloween, ai fost inspiranta :) >>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<<< cu drag

Mihaela spunea...

CAT DE TARE TI-A IESIT PRIMUL MACHIAJ!

Andra Popescu spunea...

Ma bucur ca iti place :D

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete