RSS

De ce am plans de multe ori astazi....

Nu au fost lacrimi de tristete, ci de energie si sentimente transmise prin monitor. M-am uitat la auditiile de la X Factor USA dar si Uk. Va las cu filmuletele mele preferate :) Enjoy, dear ones. Let me know who's ur favorite, ok?
Indiferent de inaltime, greutate, culoare, provenienta, talentul si frumusetea interioara ies la suprafata :)
No matter the height, the weight, the color, where you're from, talent and inner beauty always surface :)

1.Melanie Amaro- 18 ani
2. Jazzlyn Little- 16 ani
3. Jade Richards- she sang Someone Like You from Adele
4.Caitlin Koch- 21 ani
5. Stacy Francis- 42 ani
6. Tora Woloshin- 21 ani
http://www.youtube.com/watch?v=YkXqhUkR2cw&feature=related
7. Drew Ryniewicz- 14 ani- she's such a sweetheart
http://www.youtube.com/watch?v=TanlK2J4eoA&feature=related

SI acum si cu baietii :)

1. Marcus Canty-20 ani- WARNING: he makes you dance
2. The Answer- singing Rolling in the Deep by Adele
3. Brian Bradley- 14 ani- this one is going to make you smile

 
Mai sunt multi oameni talentati, va invit sa ii descoperiti :) Va imbratiseeeez

13 zambete scrise:

simi_for spunea...

Te inteleg perfect...am plans si eu cu lacrimi de crocodil:)). Este incredibil cat talent au unii!
Pupici:*

Unknown spunea...

Inca de la primul filmulet m-am smiorcait :)) Oare cum te simti cand un artist international iti spune ca este inspirat de talentul pe care il ai ? Iar apoi atatea sute de persoane se ridica in picioare aplaudandu-te ? Wow, wow, wow !!!

Unknown spunea...

Nu stiu cum te simti, dar stiu ca respiram si eu adanc cand ii vedeam cate emotii aveau :)). Dar chiar au un dar minunat!

Special Koko spunea...

Jade si Caitlin...iar Marcus e a star in the making! ♥

Andra Popescu spunea...

Da, se transmite mult prin voce :X Pupici :*

Andra Popescu spunea...

Cred ca minunat! Eu as plange acolo pe scena si apoi as lesina :))

Andra Popescu spunea...

Da, e un adevarat showman :) Iar caitlin are asa o voce dulceeee :X

AlexandraRotaru spunea...

Andra, you're my soulmate :))

Andra Popescu spunea...

:)) Imi place ce aud, de fapt citesc :)))

Lauren spunea...

Ce-mi faciiii?? Sunt superbe toate!! Jade mi-a placut cel mai mult :X pup!

Honeÿ Bunny spunea...

Mi s-a facut pielea gainii si am lacrimi in ochi doar din cauza primului video ..

Andra Popescu spunea...

Hihi, i'm just sharing the talent :) Ma bucur ca iti plac :) pupiceeei

Andra Popescu spunea...

Asa am fost si eu. SI apoi ca si cu ciocolata, nu m-am putut opri la un singur video, am mai cautat si am mai cautat :)) >>>>>:D<<<<<

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete