RSS

Dupa secole...

Am scris ca titlu "Dupa secole" fiindca nu am mai scris de ceva timp.
Nu am un motiv foarte bun pentru asta, fiindca materie prima as fi avut.
Dar vreau de acum inainte sa scriu mai des.
Acestea fiind spuse..
Vineri seara aveam chef sa ies, m-am machiat si mi-am sunat prietenii apropiati care toti erau intr-o stare de leneveala acuta asa ca m-am conformat si eu si am stat in casa. Si cum imi ajunsesera doi pigmenti-crema de la Illamasqua, am hotarat sa ma joc cu ei. A iesit ceva nedeterminat, dar  in acea vineri seara, eu si pigmentii mei ne-am simtit bine :)). Aparatul meu ia foarte mult din intensitatea culorilor, nu e cel mai bun pentru a fotografia machiaje. Asa ca pare sters, ar trebui sa adaug mai multa culoare ca sa fiu sigura ca o sa iasa mai... colorat :). In schimb, imi place cum arata in pozele editate sepia. Here it goes:





 






Sa aveti o duminica suuuuper frumoasa! Va imbratisez :)

0 zambete scrise:

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete