RSS

Look who came with me to Lisbon :)

Heeeeeeeey! Am revenit asa cum am promis :) Astazi vreau sa va arat ce am luat cu mine in Lisabona, oarecum produsele mele esentiale, din moment ce am ales sa petreaca cu mine o luna pe alte meleaguri :)). Cateva dintre ele mi le-a adus fratiorul meu ieri, cand a ajuns aici, profitand si el de ocazia asta :). Nu le-am luat cu mine de la inceput fiindca le-am primit spre testare si nu au ajuns pana sa plec eu :).
Here we go :)
Mi-am luat doua paletute Sleek si anume Bad Girl si Me, Myself and Eye, blush-ul Sleek Coral pe care l-am castigat la un concurs de machiaj (multumesc Cosmetic Style :D), o paletuta NYX care are culori nude, numai bune pentru blending :), fondul de ten Colorstay si rimelul Max Factor 2000 Calorie :). Imi pare rau ca nu mi-am luat si o pudra pentru conturare dar ata ete :)).

 Aseara a ajuns Mihnea cu bunatatile primite de pe site-ul Liz Earle pentru testare si anume Liz Earle Skin Tint si Liz Earle Skin Repair Moisturizer Light :). O sa fac o postare separata despre ele, insa la o prima incercare, imi plac mult :).


Mi-am adus cu mine si demachiantul Cleanse and Polish care este foarte foarte bun! Il recomand, al meu e pe terminate insa cu siguranta o sa il mai cumpar :D. Am pus demachiantul langa crema de fata ca sa puteti face o comparatie, din punct de vedere cantitativ :).



Si pam pam pam, produsul de care este plin blogosfera din Romania, Revicel! :) Aseara, dupa o baita calda, m-am dat cu crema si m-am masat. Citisem diferite opinii, cum ca ar arde, ar pisca sau nu ar avea niciun efect de genul celor enumerate. In primele 2 minute nu am simtit nimic, insa apoi, tine-te Andra. :)) Ma ardea atat de tare incat nu puteam sa stau intr-un loc, ma miscam prin camera ca nebuna :))). E perfecta sa te dai inainte de sala sau inainte de un jogging! :) Ma gandesc ca si faptul ca aveam porii deschisi a contribuit la HIPER efectul ei, insa cert e ca pielea mea ardea in flacari si se inrosise. Cumnatica mea a spus ca daca arde, o vrea si ea :)).

Si o ultima poza, eu racita impreuna cu Revicelul care ma incalzeste :))


Va imbratisez cu draaaaaaaaaaaaag >:D<

0 zambete scrise:

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete