RSS

Oamenii de langa tine... sau de langa mine


Nu stiam ce sa scriu! Ieri aveam muulte idei si ma gandeam ca abia astept sa le astern pe blog iar azi am fost blank total. Dar m-am hotarat sa dau clic pe "Postare noua" si am deschis winamp-ul. A inceput melodia asta.

Sunt una dintre persoanele care crede ca viata trebuie traita alaturi de cineva ca sa fie traita :). Avem nevoie si de momentele dedicate doar noua, dar suntem in fapt fiinte sociale. Vorbind despre persoanele de langa noi, ma refer aici la familie, prieteni, iubit/a.
Familia
Cand eram mica, nu stiam cat de norocoasa sunt cu familia mea. Mi se parea natural sa fii iubit si sustinut in familie. Acum ca am crescut si aud tot felul de povesti cu familii certate sau despartite, stiu ca sunt extrem de norocoasa si ca, chiar daca unele persoane sunt acum sus cu Doamne Doamne, am fost binecuvantata sa le am  alaturi de mine cand au fost aici. Si sa imi amintesc cate lucruri am invatat de la ele. La fel de binecuvantata sunt si pentru persoanele din familie de care sunt inconjurata si nu imi imaginez viata fara ele.
Prietenii
Aici as putea sa scriu muuulte. O sa incerc sa scriu cat mai putin ca sa nu va plictisesc. Cand eram mica, eram dependenta de prietenie. Din clasa a 8a pana in clasa a-11a am avut o prietena foarte buna care imi era ca o sora. Mutandu-ma in Timisoara, iar ea avand un prieten posesiv, relatia noastra s-a minimalizat atat de mult incat eu nu ii mai stiam numarul de telefon si o sunam pe bunicuta ei sa ii transmita "la multi ani" din partea mea sau sa o intreb daca e  bine. Fiind o persoana care se ataseaza atat de mult incat prinde radacini fata de persoane, m-a durut si m-a durut tare. Mi se inlacrimau ochii cand ma gandeam la ea. Acum am reluat legatura dar distanta care s-a format e destul de mare ca sa mai fie la fel sau macar aproape de "la fel". Asa ca atunci cand oameni mai mari mi-au spus ca prieteniile sunt destul de trecatoare au avut dreptate din pacate. Daaaar prietena mea cea mai buna care sper sa ramana asa :) e la fel, o persoana minunata. Si suntem destul de diferite which makes it interesting dar avem si multe "elemente" comune. Ea e la Bucuresti la facultate si mi-e doooor de ea dar ma bucur ca o am si la 600 km distanta.
Iubitul/a
... Incepusem sa scriu ceva, dar am sters. Poate altadata :). Concluzia mea este insa ca viata e de 100 de ori mai frumoasa cu persoana iubita langa tine, cu care sa imparti experiente, idei si iubire :)


Toate cele trei "categorii" sunt foarte importante pentru mine si pentru sanatatea mea ca persoana. Ma ajuta sa ma dezvolt pe planuri diferite, sa ofer altfel de lucruri si sa invet lucruri diverse.
Nu imi imaginez viata fara voi! :)

1 zambete scrise:

Mihnea spunea...

Iti scriu ce iti spun zilnic:TE IUBESC deci nimic nou

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete