RSS

TAMDADADAM TADAAAAAAAAAAAAAAAAAM :)

A sosit momentul sa anunt castigatoareleeeeeeee :)
Au participat urmatoarele persoane :)



Prima pe care o voi anunta este cea aleasa cu ajutorul www.random.org care a oferit rezultatul:
Deci castigatoarea este.......................Ilinca de la "Cerceii Ilincai" :). Felicitari Ilinca! Ai castigat un cercelus la alegere dintre cele din imagine plus ceva surprize :)
Mi-a fost greu sa aleg intre cateva mesaje insa in final am ales ca cea de-a doua castigatoare sa fieeeee.....
ALINA!!!!

yeeeeey! felicitari amandurora :).. astept sa imi trimite un mail in 48 de ore in care :
-ilinca, sa imi spui pe care cercelus il preferi si ce culoare preferata ai :) plus adresa ta :)
- alina, ce culoare preferta ai si adresa ta :)

Multumesc tuturor celor care ati participat! la giveaway-ul urmator veti avea un entry in plus cand veti participa :) Giveaway-ul va fi relativ curand, intr-o luna jumatate- asa ca fiti pe faza :D

Imbratisari insoriteeeeeeeeeee :)

5 zambete scrise:

A.M. spunea...

felicitari!!

Anonim spunea...

Felicitari castigatoarelor!!!

Alina spunea...

:X multumesc

AlinaGav. spunea...

felicitari fetelor!
Andra ai un tag de la mine: http://madebyalina.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

Cerceii Ilincăi spunea...

Multumim! :x
Andra, ti-am trimis mailul, I'm soo excited! =D

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete