RSS

Review Nuxe Huile Prodigieuse

heeey little ones!! acum ceva timp am primit uleiul Nuxe Huile Prodigieuse participand la un giveaway pe site-ul http://thingsbyms.blogspot.com.
Acest produs de la Nuxe este un ulei uscat, care intra foarte repede in piele, lasand-o fina fina fina! Imi place foarte mult mirosul lui, este un miros floral, delicios :)
L-am folosit destul de des iarna asta, aproape zilnic :">;. Chiar imi place foarte mult :)
L-am folosit si pentru par o data insa nu pot sa spun ca este ca un ulei de par care se absoarbe, la mine cel putin  l-a lasat un pic uns :)
Dar toate peste toate, este un ulei bun, cu un miros frumos si care iti lasa pielea fina asa ca il recomand :)
Pupicei :*
later edit: am pus aprox2 picaturi de ulei in eyelinerul gel de la elf pentru ca mi se uscase si acum e perfect, asa ca sa nu va fie teama sa il folositi :)

P.S. In acest moment se desfasoara un alt giveaway pe site-ul mai sus mentionat ,asa ca participati cu mic cu mare!! :)

4 zambete scrise:

Mina spunea...

nu am incercat niciodata uleilul acesta din cauza ca eu deobicei am piele uleioasa so mie frica sa adaug si mai mult ulei ca sa nu imi iasa cosuri.
xoxo
mina

Unknown spunea...

thanks for following my blog :D

madalina spunea...

buna

de unde ai achizitionata acest ulei?

imi poti scrie pe madisor2003@yahoo.com

am si eu un blog cu haine www.societateavintage.blogspot.com

beautyroom.ro spunea...

Buna, te invitam sa lasi un review acestui produs si aici:
http://www.beautyroom.ro/produse/ingrijire-ten/produse-fata-corp/nuxe-huile-prodigieuse_137

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete