RSS

Deliciu pufos si calduros :)

Sigur va intrebati ce este delicios de pufos si calduros?!?!? :)). Raspunsul se afla la picioarele voastre- literally. Este vorba despre cizmulitele Ugg, care fie iti plac fie nu. Eu ma aflu in prima categorie. Imi plac atat de mult Ugg-urile incat eu le alint... mereu cand vorbesc despre ele le spun "uggies". Citisem undeva ca Ugg Boots provine de la Ugly Boots :). O fi asa, n-o fi asa, cu timpul inveti sa le iubesti :P. Prima data cred ca le-am vazut intr-o poza cu Beyonce si m-am intrebat ce este cu acele cizme supersized dar care arata asa de bine cu blugii? :))) De atunci m-am indragostit-asta fiind acum vreo 6-7 ani- si cautam mereu prin magazine uggies, dar fara succes. Apoi prietena mea cea mai buna a fost in America si a cumparat o pereche roz pal. Nu cred ca pot sa descriu sentimentul pe care il ai cand bagi prima data piciorul in uggies. Cred ca piciorul crede ca a murit si a ajuns in rai. :)) Imaginati-va scenele din filme/reclame in care protagonista se arunca intr-un pat mare, plin de perne si se scufunda in "pufimea"(cuvant nou- yeeey) patului, cam asa s-a simtit si piciorusul meu :X:X:X. Iar cand in sfarsit mi-am luat si eu prima pereche eram in extaz si topaiam prin casa. De atunci, sunt alaturi de mine in fiecare iarna si nimic nu ii poate inlocui.

In caz ca vreti sa va clatiti ochii cu cizmulitele pufoase si botoase, intrati aici.

Huuuugs

0 zambete scrise:

Lovelies

Un produs Blogger.

Etichete